Glory #10

Mostanság hogy új lapot csináltam a regényemnek, elkezdtem újraalkotni pár grafikai részletet is. Mint például a komjelvényt is. Eredetileg MentalRay -el indítottam, de mint ahogy azt dixon cimbimnek is ecseteltem, enyhén befontam a hajam, annyi gondot okozott… így hát áttértem v-ray -re, s úgy fest a teszt-renderek elég jól sikerültek mint az alap modell, mind a kameranézet, mind a bevilágítás tekintetében, s úgy tűnik, még a komjelvény anyagmintázata is eléggé valósághű lett, szerintem nagyon hasonlít a sorozatokban látott változatra. De ezt majd eldönti a nagyközönség úgyis =) Természetesen ez még nem a végleges minőség/anyagmintázat/bevilágítás. A tervben a mennydörgés-osztag emblémájának újraalkotása is szerepel, illetve a friscoi tiszti szállás, mely egy kicsit nagyobb projekt lesz. Persze igyekszem a Glory hibáinak javításával is haladni.

Komjelvény 2389

Komjelvény 2389

~ Szerző: xzoleekax - 2009. augusztus 6..

Hozzászólás