Redesign 2011 #1 – Magyarul

Nos…. jó 3/4 év kihagyás után ismét van időm koncentrálni egy kis tüzet eme blogomra ^^Először is, a grafikai munkáim nem álltak le, csak mivel a fővárosba kerültem munka miatt, így eléggé nem maradt időm. Ugye szocializálódni kell ^^’

Nos… most hogy nagyjából átláttam karácsonyi szünetemben a dolgaim állását, előre tudom mikor mit kéne csinálnom hobbijaim közül 🙂 Vegyük is hát sorra őket, és hogy hol tartok velük most!

I. Regény
A regénnyel jól állok, az első részben mindig-mindig módosítgatok, javítgatok s igyekszem legjobb ötleteimet, gondolataimat szavakba önteni, hogy azt legépelve, egy mindenki számára érthető, önmagát-olvastató műt tehessek az asztalra ^^ Persze ez a legtitkosabb projektem, így hát semmi több infót nem adhatok egyelőre ki :p

II. Regény grafikai részei
Ezt két felé is bonthatnám…

1. 2D grafikák
Nos ez az a rész, amin sokat dolgozgattam utóbbi időben. Art Direktor kollegám buzdítására nekileselkedtem a vektorgrafikus programok megismerésének és elkezdtem így a már meglévő grafikáimat újraalkotni, természetesen vektorosan ^^ Jelenleg is két, vagy három alkotásomon dolgozom. A Glory fejlesztési plakettjén, egy Csillagflotta Akadémia – toborzóplakáton, valamint az elit csapatunk saját logóján.

2. 3D grafikák
Ez az a rész, ami nagyon behalt 😦 Igazából a 2009-es ST film hatására létrejött, és átalakult modellek szerte a grafikus társadalom online világaiban rámutattak, sajnos nekem is átkell gondolnom ezt a projektet és eszközölni néhány módosítást a már meglévő, véglegesnek titulált tervrajzaimon. Volt jópár hajó, mely inspirált vagy épp elrettentő példával szolgált.Igyekeztem a kettő közé esni és eredeti ötleteimhez ragaszkodva megspékelni az új végleges verziót, hogy az már az új univerzumban is megállja helyét. Ergo még mindig tervezőasztalon a Glory, de most már kívül-belül részletesen meg lesztervezve, mielőtt modellezni kezdeném, s akkor is első körben egy durva alaptestet csinálok csak, hogy lássam jó úton haladok-e. Más… újraterveztem picit néhány szobabelsőt, melyek főleg tiszti szállás, illetve főszereplőnk saját lakása San Franciscoban. Ezeket mindenképp elsőbbséggel fogom modellezni, valamint gyártok néhány apróbb szettet is, melyek egyfajta trailer-poszterekhez lesznek majd. Erről se adok ki több infót, legyen mindenki felcsigázva 😛

III. Programozás
Elkezdtem egy online elérhetőségű házikassza programot tervezni még az ősszel, melynek azóta a specifikációja is alakul és konkrét elképzeléseim vannak már a működését illetően is jó pár dologban. Ennek befejezése után állok majd neki körülbelül vadonatúj oldalam készítésének, mely teljes mértékig információs site lesz a regényeim világáról, szegmentáltan felépítve. Ehhez már elkezdtem a rendszerspecifikációt megfogalmazni, és a felhasználói, fejlesztői dokumentációt is “megnyitottam”. Ebbe most jobban nem akarok belefolyni. Tudom, kb 70% -ban, hogy mit várok tőle, hogy mit akarok adni az olvasóimnak vele, és hogy azt hogy tudnám megvalósítani. Na jó, utóbbi levesz 20% -ot kb. 😀 De itt nagyon sok munka van még hátra. Egyelőre annyi biztos, hogy ahogy a Házikassza is, így ez is 100% saját munka lesz. És ezt már úgy akarom írni is, hogy korrekt cms-rendszernek is elmenjen a motor, melybe beültetem majd a saját kis siteomat ^^ Ehhez egyébként a CodeIgniter keretrendszert néztem ki magamnak, de ha bárki normálisabb, jobban használhatóbb alternatívákat tudna, jelezze bátran! Párhuzamosan ezzel,vagy nemis tudom már hogyan… gondolkozom egy saját Lineage2 szerver felállításán, melyhez írnék egy saját portálmotort, s rá egy specifikus klán-siteot. A célja ennek az lenne, hogy nagyon user-szemmel, nagyon szájbarágós stílusban, könnyen, érthetően kedves gamer tudtára adja karaktere, klánja adatait, aktuális helyzetüket, stb. Ezt később bármely klánleader tag egyedivé tehetné a felkínált klán-site létrehozás opcióval. Valamint másik szerverhez kapcsolódva is elérhetőek lennének az ottani adatok. Ilyet eddig még egy üzemeltető sem csinált, pedig szerintem marha jó ötlet! És legtöbb klántársam szerint is.

Nos, egyelőre ennyit tudok így mondani, feltárni előttetek. További információkat időröl-időre közölni fogok majd, így jobban képben lesz mindenki a dolgaimról ^^ És hogy addig is nehogy szó érje a ház elejét, íme legutóbbi, átdolgozott alkotásom, mely a 2D grafika körébe tartozik, s már réges rég elérhető DevianArt -os oldalamon ^^’

Academy Logo 2380

~ Szerző: xzoleekax - 2011. január 15..

Hozzászólás